|
Tweet |
ULAŞIM SİSTEMİ YOK
Iğdır’da planlı bir şehir içi ulaşım sisteminin bulunmadığını belirten Turaç, vatandaşların günlük yaşamda ciddi zorluklarla karşılaştığını ifade etti.
Turaç, “Koca şehirde bir belediye otobüs sistemi yok. İnsanlarımız nerede bekleyeceğini, hangi aracın ne zaman geleceğini bilmiyor. Böyle bir şehircilik anlayışı kabul edilemez” dedi.
BELEDİYEYE ÇAĞRI
Yerel yönetimin asli görevlerine dönmesi gerektiğini belirten Turaç, ulaşım başta olmak üzere temel belediyecilik hizmetlerinin hızla iyileştirilmesi çağrısında bulundu.
“Vatandaş artık mazeret değil hizmet görmek istiyor” ifadelerini kullandı.